Otázky a odpovědi
Vybíráme z těch nejčastějších dotazů:
- Co mám dělat, když nestihnu vyzvednutí na výdejním místě?
Náš zaměstnanec Vás bude těsně před zavíračkou kontaktovat a domluvíte se na pro Vás vhodné alternativě. Pokud se Vám 2x nedovolá, je třeba zavolat do Plzeňského nákupu na 792761234 a dohodnout se na posunu termínu vyzvednutí.
- Co mám dělat, když nestíhám čas závozu domů?
Je třeba zavolat do Plzeňského nákupu a domluvit si jiný termín doručení, případně vyzvednout nákup na výdejním místě (toto je možné maximálně následující den).
- Jak mám postupovat, když nejsem spokojený s kvalitou zboží nebo neodpovídá cena?
Vážíme si zákazníků, proto řešíme reklamace k jejich spokojenosti. V případě reklamace poskytujeme vratku, případně je daná částka reklamace využita pro další nákup formou slevového voucheru.
- Jak probíhá platba?
Lze uhradit nákup kartou při odesílání objednávky formou platby přes platební bránu ThePay. Výhodou je, že při převzetí nákupu se již nemusíte platbou zdržovat a tak celé odbavení velmi uspíšíte. Tuto variantu můžeme vřele doporučit.
Chápeme, že pro některé z Vás můžeme být novým hráčem na trhu a proto umožňujeme rovněž zaplatit nákup bezhotovostně i v den doručení nebo vyzvednutí platbou na našem platebním terminálu. Přijímáme běžné české platební karty. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.
Lze zaplatit i v hotovosti, ale tím se celý proces odbavení nákupu velmi zpomaluje. Poprosíme Vás mít nachystané peníze co nejpřesněji, abychom nemuseli vracet nazpět. Abyste se vyhnuli nepříjemnostem souvisejícím s vrácením drobných v hotovosti, doporučujeme využít platbu přes platební bránu v okamžiku objednání nákupu.
Nenašli jste odpověď na to, co potřebujete vyřešit? Neváhejte nám zavolat na 792 76 1234 nebo nám napište na info@plzenskynakup.cz.